söndag 4 juli 2010

usch, kan inte den här dagen ta SLUT!

Det har varit en av de TRÅKIGASTE dagarna i mitt liv idag.. Jag har inte gjort ETT skit, förutom att försöka komma på något att göra / Någon att umgås med. Men ingen hade tid för mig... spenderade timmar för att försöka få tag i vissa, och andra sket bara i att svara. Det finns en person som inte ska ta åt sig av det jag kommer skriva nu. du vet mycket väl vem du är hjärtat.
iallafall.. det känns lite som att ingen vill umgås med mig längre, om jag inte tjatar på dom, och allt ska alltid vara på deras villkor. Vet inte varför det är så..? Iofs så hatar jag ju med att umgås med mig själv så förstår väl att det inte är så roligt för andra heller ... Ja jag känner mig deppig..... och bortglömd.. en annan sak är ju också att jag skrivit flera inlägg om att jag inte mår så bra, och att det hänt massa saker, men det är inte någon(!) som brytt sig? betyder jag verkligen så lite? Det får mig att tänka, hur länge jag skulle kunna vara död innan mina vänner märkte det?
Jag är kanske inte heller så bra på att fråga hur folk mår ochsåvidare, men skulle jag läsa i någons blogg eller så där det antyder på att min vän inte mår bra skulle jag väl genast ringa eller skicka ett sms och fråga vad som försigår..

Jaja, ska smaka en muffin jag bakat idag.. och vänta på att min pojkvän ska komma hem och säga att allt kommer bli bra. Jag älskar dig Kim (L)

Ett extra <3 tillägnat min Hverven!

Inga kommentarer: