lördag 10 april 2010

Hungry.!

Jobbat idag 8-1545.. haha alltså jag tror inte folk skulle vilja umgås med mig om dom såg vad jag hade för mig på jobbet.. pratar med mig själv , står och psykar mig.. hahahha.. och sen skrattar jag åt migsjälv efter det.. haha jag är så jävla rolig.
Iaf, var rätt dött på jobbet så ja tvingade dit sanniehoney, , så fick besök av henne och de 3 "B"na, Bosse Boris och Bebisen :) haha dom hundarna är för häärliga :) hih.

På tisdag ska ja och kim på visning på en lägenhet jag älskar , sen kommer det nog inte bli den, men iaf.. titta kan man ju göra ^^ .

Allså det är snart sommar.. lite paniiik får jag över det..

Träffade busungen på stan igår, vi fikade lite , kul o prata lite om både nu och dåtid ;)

Snackade även med hillurt i telen idag, klagade lite över allt. bestämmde även att ja ska dra ner dit snart och hälsa på.

Funderar på att börja springa lite.. men hur kul är det om man möter någon när man är assvettig och äcklig.. haha.

Juste, jag är brunett nu igen I LIKE! Tack camilla för hjälpen! Ser lite läskigt ut när jag precis satt på mig foundation och ingen mascara eftersom min ögonfärg och hårfärg är ungefär densamma. snyggt är det iaf:)
Nu gäller det bara att sola lite så ja inte ser så blek ut i det nya håret.

tackförmigtjollahopptjollahej.

Inga kommentarer: