onsdag 21 april 2010

Regn!

jävlahelavetesbajsregn. :(

Idag har jag suttit och väntat på att anna ska sluta i hopp om att hon skulle glida med mig på stan då.. dock när jag väntat i 18år och tagit mig ner på stan i regnet så får jag tag på henne och hon säger då att hon redan har bestämmt med någon annan.. typppiskt tänkte jaag.. så fick gå själver. deppig satan blev jag när jag provade allt. "fatass lår" oh yeas. :( jaja köpte ett par glajjer iaf.. sen fick ja lite blodsockerfall och var tvungen att äta så ja fick sitta själv på donken och äta en liten burgare. dock kom hanna och joinade mig lite när hon såg att jag satt själv .! <3

Nu är jag hemma efter att gått hem i skitvädret.. inget paraply hade jag heller.. Ska snart göra mig i ordning för att åka till heron och komma bio ..

Oao..

Inga kommentarer: