söndag 18 april 2010

Suuunday

Vart på visning av en "3a" idag, jättefin var den, men dock så skulle nog de allre flesta kalla den en "2½a." den var inte mycket större än våran nuvarnade tyvärr. och hyran var skithög.. vi får se hur det blir med den, känns kanske lite onödigt att bara köpa en lite större, om man ändå måste köpa en ännu större om några år.. Ja, en dag kommer tillochmed vi bli föräldrar. men åå, den var så himla gullig :). jaja.

Sen gled vi ner på stan visade kim en kavaj ja ville ha, och han hör och häpna köpte den till mig (: oboy vad jag vart glad :) hih.

sen gick vi till hellmans och åt lite.

sen hade kim tröttnat lite på stan så vi promenrade hem igen..

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli lite mera så vi kan åka hem till camilla som fyller år idag GRATTIS ! , Det ska bjudas på smörgåstårta, inte riktigt min favorit, men klart jag smakar iaf!

Får inte tag på annapanna, tror hon är lite grinig för ja glömt svarat på hennes sms.. ajdå.

Nej men hejdådå...

Inga kommentarer: