tisdag 27 april 2010

Terapiarbete..

Idag har jag ägnat min tid åt massa terapiarbete... dvs göra servettringar, närmare bestämmt 150 st.. Har även börjar på mina presentaskar, dock tar de lite längre tid att göra så de fick vila till en annan dag.. måste införskaffa ett limstift tills dess, tror ja kommer underlätta allt väldigt mycket!!

Fortfarande sjuk, men har bestämmt mig för att sluta vara en sån mes och gå och jobba i morgon, fan alvedon löser väl allt :) Jobbar ju trotts allt bara i 3 dagar sen är ja ju ledig 1 igen :) och det är ju inte så långa pass så ja borde ju överleva !

På fredag äre valborg, har typ bestämmt att hänga med C&P då, om de inte ångrat sig.! hoppas bara sjuksymptomen släppt tills dess!

Första maj blir det 20årskalas, sen jobba morgon på söndag..

Juste, till mina presentaskar var ju tvungen att ha tändstiksaskar, så ja åkte och köpte det på ÖB idag, 120 st.. personalen och de andra kunderna tittade lite undrande på mig.. med tanke på att det var det ÄNDA jag köpte , ja och ett nystan med tråd.. hoppas ingen krog eller så brinner ned i natt, då kommer de säkert misstänka mig. undra bara vad ja ska göra med alla tändstikor.. ääh som kommer nog till användning någon gång också !:)

Nej nu får det bli lite Navy CIS och taco.

Auf wiedersehen.

Inga kommentarer: