lördag 24 april 2010

Till alla mina läsaree

Eftersom jag nu fått bekräftat att jag faktiskt har läsare så kanske jag ska skriva något intressant i dagen inlägg.......... hmm... Jag har jobbat hela helgen ? ehhrm.. Ja , det var det jag har gjort i helgen. Haft en riktigt skit helg. Eftersom jag inte vill skriva om min arbetsplats här så är det bara sannie som förstår vad jag menar, men men.. det ända jag kan avslöja är att jag blir så sjukt överaskad över hur vuxna människor kan bete sig. Gr..

Ny vecka nya tag, i morgon (måndag) ska ja träffa bellabus för en sväng på stan ! Hoppas jag hittar ngt fint!!

Nästa helg äre valborg, haha börjar faktiskt känna mig lite gammal för det , kommer och tänka på när man var ung och dum, det var ju faktsikt 6-7 år sen.. valborg är lixom till för fjortisarna, och stundeterna.. jaja.. har råkat dubbelboka lite så får se vart ja o kim hamnar :)

Funderar på att kolla klart på grease snart som ja började titta på här om dagen..

Juste! sen måste jag ju säga att jag tillägnar alla mina tankar till Prinsessan madeleine , stackaren har ju blivit bedragen så nu måste ju förlovningen brytas. (YES!) Nej usch vad elak jag är, klart det inte är kul för henne att bli bedragen, men ett prinsessbrölopp mindre betyder desto mer skattepengar till nödvändiga saker.
Ja , ska sluta tjata alla vet redan min åskit om monarkin.

Idag skiner SOLEN, bara för att jag ska jobba, vädergudarna har snott mitt schema. elaka satar.

hejhopp..

2 kommentarer:

Thomas sa...

Kul att hitta dig som bloggare! Detta ska jag nog följa! =)

Ida sa...

det tycker jag absolut thomas ! :) Hälsa Linus ifrån mig !