fredag 30 april 2010

Valborg 2

Sitter hemma, nyss kommit hem från jobbet....... hostar som djävulen himself och har äckligt ont i huvudet..... Blir nog inte så mkt valborgs firande idag.. vad det nu är man firar. just nu vill jag bara sova.. och får världens ångest över det.. töntigt kanske ni tycker, men alla andra ska ju lixom ut o supa och skriver överallt om hur kul det ska bli.. och jag vill sova ? hmm.. lite depp nu minsann.

regnar gör det också, men det hör väl valborg till.. regnar tammetusan varje år.

hungrig är jag.. vad ska man äta? nobody knows..
ska väl gå o titta i garderoben om ja hittar ngt fint att ha på mig, det hände faktsikt ganska ofta att man tex är och äter på någon resturant och så träffar man några man känner som frågar om man inte ska följa med hit och dit.. men alltid är problemet att man inte är dressed for succses. så ja måste vara på min vakt.

/idahoen

1 kommentar:

Camilla sa...

Du är alltså sjuk och inget säger duvilken tur det inte bllev nåt då jag har ju noll i imunförsvar ju.