lördag 1 maj 2010

The ugly truth

Hallååå..!

Igår vart det mys , åkte och åt lite mat på MAX, (mindre mys) sen hyrde vi film! The Ugly truth , Bloodandbone och någon mer som vi inte tittat på ännu. The ugly truth rekomenderar jag starkt! så jävla skön :) bloodandbone är med sevärd! :)
och det jag är mest nöjd över är att jag inte somnade en ända gång under filmerna!! yeeey me! hih..

Har förövrigt hittat kanske väärldens godaste choklad , Marabou POKLA <3 Idag börjar Maj månad, dvs att min sista chans att ta nyttiglivet på allvar innan sommaren, men jag har en lite bit polkachoklad kvar som antagligen kommer slinka ner .. hih ^^ Jag tänkte dela med mig av lite bilder iaf.

.






Nya jackan ! <3


//Ida






2 kommentarer:

Sannie sa...

Faaaan va snygg jacka!! Förstår du nu varför jag inte vill vara tjock när det är det bästa modet på typ flera år?!:p vart köpte du den? :):)

Idahoen sa...

Taaack! jaa den är veeryniice! Ähh sluta nu sanniehunny du kommer snart vara i topform :) Lindex ! :):)