tisdag 11 maj 2010

Lunch??

Sitter här och funderar på om det verkligen är nödväntigt att gå ner på stan för att äta lunch..? när man ändå ska kvälls mat om 4 h? hmm.. hade ju velat gå ut en sväng i solen.. bajs då.

Städat idag, plckat fram allt som man ska släpa upp till vinden också.

Igår när jag slutade åka ja o kimsan och handlade , sen vidare till SannieAdde och lånade Avtar ..hih.. hade inte berättat för kim att ja o sannie såg sen här om dan, och om ja hade gjort det så hade han bara surat, så ja låsades glatt att jag inte sett den på evigheter..moahha.. buse ja är , tack för lånet btw SannieAdde .

Fick även turen att hälsa på B&B Kim vart lika kär i dom som jag är :) hih, sötnosar!

Neej ja får panik och ångest om ja inte går ut i solen, men vart ska jag gå?? hatar att gå utan att ha något "mål" .. hmm.. är inte på shopping humör heller, så orkar inte gå till stan bara för att.............................
typiskt.......

Va tycker ni om min nya banner då? Sexig ellerhur :)

Oao. /idahoen

Inga kommentarer: