torsdag 27 maj 2010

Må-Tors

I Måndags kväll åkte jag och hämtade bella! Vi åkte hem till mig, åt lite brieost , snacka skit och kollade på tv :) Sen somnade vi.. På Tisdagen vaknade vi och åt frukost. Lite senare drog vi hem till bella för att gå ut med deras hund.. Sen följde jag med en kompis till sjukhuset i eskilstuna... när jag kom hem hämta ja bella hemma hos henne , vi åkte och handla, och sen hem till mig igen.. eftersom jag lovat kim att åka bil så mycket som möjligt så tog vi en tur till gumsbacken och tittade efter skor. kollade även alla andra affärer då.. Hem igen, tittade på American History X , sen massa TV och massa prat :) Lagde även en jättegod lax i ugn.! Sen vaknade vi på onsdagen och tog och ner på stan, åt lite på hellmans och gick på stan, tills det var dags för mig att åka till jobbet och för mig och bella att skiljas åt. Jag jobbade på, kim kom förbi vid 17 och sa hej, sen vid 19.30 kom Sannie älskling förbi och hjälpte mig! Oboy vad glad jag blev. TACK ! sen åkte jag hem till Älskling som äntligen hade kommit hem, vi prtade om hans vistelse på kursen och myste :)
Idag Torsdag cyklade jag till kims sjukgymnast för att överaska honom, sen åkte vi ner på stan och åt på Hellmans (igen) sen cyklade vi hem, och nu är kim på jobbet och jag sitter här .. hih..

Tack snälla underbara bella för att du sov här hos mig! det var otroligt roligt att hänga med dig :) <3

Tjollahej

1 kommentar:

Anonym sa...

it was my pleasure! :)<3