söndag 2 maj 2010

Det borde vara förbjudet

Ja, det borde vara förbjudet att börja jobba innan kl 9.. man ska absolut inte behöva gå upp kl 3.40 iaf.. man mår ju bara illa..... fy!!!!

Imorgon bär det av mot sthlm! ska bli very nice! shoppagärnet lite :)

Det är något som tynger mig, något som ska hända, något jag ser fram emot men ändå är livrädd för.. så många år som vi har väntat på att detta ska hända.. och nu är vi inte långt ifrån. vem kommer det straffa? och vem kommer bli ledsen.. all min vaken tid går åt att tänka på det här. jag försöker vara stark för eran skull och jag hoppas inte min rädsla lyser igenom.. Jag älskar er.

1 kommentar:

camilla sa...

om jag nu vet vad det är som tynger dig och har gissat rätt så tror jag att det kommer ordna sig till det bästa. Som du skriver är det ju nåt ní väntat länge på och när det väl är gjort så kommer allt bli så mycket bättre. finns här om du violl snacka om det .
kram