torsdag 20 maj 2010

Skvaller tanter, vart tog ni vägen??

Skvaller tanter, vart tog ni vägen?? Ja .. vart är ni?? Jag brukade vara den som fick reda på saker nästan innan de äns hade inträffat... men nu..? får ja reda på det veckor efter hela stan vet det. hm. okej, kanske fel att skvallra, men vissa saker får man säga.
Beror detta på att jag inte träffar mina vänner tillräckligt ofta, eller är det för att man väljer att inte berätta saker för folk för att man då vet att hela stan vet det 1 timme senare? Jag vet då inte :( Men känns bara jobbigt att inte kunna finnas där för folk som behöver mitt stöd .. varför hör ni inte av er? Tror ni att jag inte bryr mig llängre bara för mitt liv kretsar kring sova äta jobba? Det gör jag.. <3

Idag har jag iaf vart på stan med camilla, shoppas massor :S har egentligen inga pengar .. så vad ska jag nu bjuda bella på när hon kommer och är snäll och sover hos mig ?? haha.. jaja får ta ur emergensy-kassan i värsta fall :)

kanske lägger upp lite bilder på inköpen senare!!

Have a nice day!
/idahoen

Inga kommentarer: