lördag 8 maj 2010

Eat until you puke!

Idag har jag jobbat 8-15.45 , hemskt mycket kunder, är väl bra iofs, men lördagar brukar vara lugna..

Efter jag slutat kom sannie och hämtade mig, vi åkte till oxelömarknad... den var sämst. visst att vi kom dit lite sent, men halllå. man måste inte börja packa ner stånden 1 timme tidigare för det..
Köpte iallafall brända mandlar.. och jag har redan ätit upp min strut, så jag tror seriöst att jag kommer spy vilken sekund som helst. har inte ätit mat sen kl 12 heller , för er som känner mig lite bättre vet att jag har ett förjävligt blodsocker, jag MÅSTE äta ungf var fjärde timme för att inte börja skaka , svettas och tillslut svimma.. det är ingen som vet varför, bara att mina systrar och pappa har samma sak. Nu har det gått 9 timmar sen jag åt, men tiden går ju så fort när man hänger med Sannie :)<3
Iallafall, när vi kommit tillbaka till nyköping så åker vi och hämtar Avatar hemma hos henne och sen vidare hem till mig, snackar lite skit och sen kollar vi på filmen.. Ingen av oss förstår oss riktigt på den där filmen , alltså det är ju bra och allt, men ja.. vi kanske är lite tröga. :)

Idag var världen nära på att falla inför mina ögon. . . Jag trodde att jag inte skulle orka mera, det blev för mycket, men som tur var löste sig det nya problemet som uppstått. skönt, för jag orkade inte med mer..

Snart kommer kim hem som jag älskar <3

Inga kommentarer: