söndag 16 maj 2010

Dagen Äventyr!





Idag drog jag och kim på äventyr med Camilla och patrik, på SAFARI ! (Kolmården) Älskar verkligen safarit, älskar ju djur så ja sitter som ett litet barn i en godis butik :) Vi åkte två varv ^^ Hon vi betalde hos i början var ju dum nog att säga till oss att vi fick åka hur många varv vi ville så självklart åkte vi ett extra varv:P Hade det bara vart ja o camilla i bilen hade vi nog åkt minst fem :P
Haha iaf, så var det väldiga häftiga möten ( även fast jag tycker lite synd om djuren ) Det bästa mötet var andra varvet vid lejonen, vi åkte sakt förbi en lejonhane och en hona, och plötsligt kommer lejonhanen mot oss och tillslut är han ca 5 cm ifrån mig o camilla och så VÄNDER han huvudet mot mig o ja bara skrek haha.. vågade knappt titta och absolut inte ta kort ^^ Djur verkar ha lite ilska emot mig, varja gg ja är på tropicarium så kommer det alltid en haj simmandes emot mig med öppen käft tills den slåt emot glaset. buu.. scary..

Här kommer lite bilder på de djuren ja hade "balls" nog att ta kort på

Ursäkta att bilderna är lite suddiga , men man får faktiskt inte veva ner rutan och ta kort HOST camilla....



















Det här var sista bilden innan bilen rullade fram lite och jag var ansikte mot ansikte mot detta stora läskiga, men underbara djur..

Inga kommentarer: