lördag 29 maj 2010

Intensiv dag minst sagt...

Började dagen med att åka till elgiganten (själv) för att leta reda på lillebrors födelsedagspresent. Den fanns inte.. så ja åkte hem och hämtade kim .. vågade inte köra ensam till onoff .. ( det spöregna och massa trafik ) .
Presenten fanns där som tur var, sen åt vi, gick lite på intersport rean och sen på blomsterlandet. Sen vidare hem till mamma o co. Det var trevligt.

På em hände det något personligt, som jag faktiskt väljer att inte prata om i bloggen. Men bägaren rann över. jag trodde inte jag skulle orka mera. Åkte hem till en famlijemedlem och stannade där en stund. Jag funderar på om ja ska gå till dr och göra ett ekg, se om jag har fått en liten hjärtattack.. det känndes som en idag.. högg som en kniv i hjärtat. Men men, jag mår bra fysiskt nu.

Jag har upptäckt att det finns så mycket annat än rikedom här i världen. Det finns kärlek till de man älskar mest. de som inte upplevt känslan att förlora någon vet inte hur det känns, hur ont det gör. Mitt råd till alla er där ute som varje dag vaknar och tänker " vad ska jag ha på mig idag?" skit i det, det viktigaste är dem ni håller kär. En dag finns de inte längre..

Ibland blir det bara för mycket, man orkar inte mer.

Please dont leave me. I need you.

/I

Inga kommentarer: