torsdag 22 april 2010

Wipiedouw

Igår åkte vi iväg till das heron city... Kollade Clash of the titans, den var bra, handlar om grekiska gudarna, ni vet zues hades osv..? Åt lite på pizza hut också , dock hatar jag pizza nuförtiden så ja åt nacho tallrik. ( Anna jag rekomenderar starkt! bättre än taco bar! )

Idag har ja och kim uträttat lite ärenden på staden, fick btw en väska av Äshis !:) hih, söt han är och köper massa grejjs till mig :) <3

efter vi kommit hem så har ja påbörjat rensning hemma, dock händer alltid samma sak.. man börjar rota i någon jävla låda och sitter och drömmer sig tillbaka när man hittar saker som påminner om förritiden .. sen var ja ju tvungen att äta och titta på andra avenyn, och nu är klockan över fem så ja måste duscha och sen börjar Navy CIS, vilket jag inte tänker missa, och sen är det sovdags :( ska gå upp 03.40 imorn ju...

förövrigt vet jag inte riktigt varför jag envisas med att skriva i den här satans bloggen när ingen jävel läser den ändå.. haha.. funderar på att skriva något som gör att om man läser det så måste man höra av sig till mig så får ja se hur lång tid det tar från att jag uppdatarar tills någpon faktiskt läser..? good idea?

Och en sak till SLUTA REGNA FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!!!


Puss puss //ida

Jag är gravid i 12veckan..

5 kommentarer:

Johanna sa...

Jag läser men de kanske inte räknas ?=P

Sannie sa...

Jaaaag läser också :p! Men läser ju alltid från mobilen och då äre så segt att kommentera :p! Imorgon ses vi :))! Puuss

Pontus sa...

Låter bra det där Ida :) Nu får du dagliga läsare :D

Ida sa...

Tack mina söta vänner !=) kul att ni läser ! hih ^^ <3

Camilla sa...

det är nog fler som läser än du tror bara att alla är lika dåliga och kommentera som du!!!