söndag 7 juni 2009

Födelsedagar

Idag blir min bästa vän Anna 20 år !!! GRATTIS <3<3<3
Hoppas du får en underbar dag med massor av presenter!

Igår fyllde Hanna 22år ! var där på fika och filmtittande , det var väldans trevligt ! <3 Träffade hennes pappa som ja inte gjort på 1 år typ :) Och även Hilla, det var ett kärt återseende!

I Fredags var det exakt 4 år sedan jag fick min första kyss av kim <3 Även exakt 4 år sedan jag sov hos honom för första gången !

Här kommer historien som hände för 4 år sedan

Jag skulle sluta 9an, vi hade bestämmt att ha klassfest ute på "level" i arnö,min klass o jag, vi skulle tälta o dricka cider.
Kvällen började jätte bra, vi hade så himla roligt ! Har alltid älskat den klassen,9b in my heart <3, iaf, så vi hade satt upp tälten, bestämmt vilka som skulle sova vart osv. vi grillade och skrattade. Men efter ett tag när spriten tog överhand började saker som inte var allt för trevliga, vi fick besök av några killar som var våra vänner, men mer o mer folk började komma ut till vår tältplats, bla 3 tjejer. Dom tre tjejerna förstörde allas kväll, det började med att dom slog ner en av våran klass kompis, ingen gjorde något, jag och anna var dom ända som försökte få dom att sluta, dom sparkade honom i ansiktet när han låg ner. när man väl trodde att allt var över och dom var på väg där ifrån, hör jag bara en av tjejerna ropa, VAR FAN ÄR IDA SVENSSON ??! En av dom andra tjejerna pekade på mig, och tjejen som ropat efter mig kommer och tar tag i mitt hår och tar stryptag på mig och säger " du ska passa dig jävligt noga" Jag svarar " ´vad fan har jag gjort ?? !" samma sak här, alla står bara och tittar på .. till och med den grövsta killen i klassen står någon meter ifrån mig och bara tittar. Hon hotar att hon ska döda mig och att jag ska passa mig, det ni bör veta om den här tjejen är att hon är ett psykfall, blivit skickad till alla möjliga ungdomsanstallter osv. Iaf, hon puttar till sist iväg mig och dom drar där i från, hela jag skakade. Det var då det hände, Jag ringde Kim, Berättade vad som hänt och han tvekade inte en sekund utan kom och hämtade mig direkt, varför jag just valde att ringa kim den natten vet jag inte, vi kännde inte varran så bra egentligen. Men huvudsaken var att jag gjorde det. han erbjöd mig att sova hemma hos honom, vilket jag sen gjorde.<3 Kim, min räddare i nöden , Min prins <3

Jag ångrar att jag inte anmälde den där idiot ***** , får fortf kalla kårar när jag ser henne på stan .

end of story.

Jag vill ha mina skattepengar nu.

Inga kommentarer: