fredag 19 juni 2009

Midsommar

Trevlig Midsommar !

Igår firades det Midsommar på många håll, hemma hos fam Svensson/Sälmark så Spenderade vi kvällen genom att titta på vänner, äta potatisgratäng med kött och till efterrätt glass med krossad choklad maränger och chokladsås :) Vi hade jätte mysigt bara vi 3, Jag Kim och Casper, gick och la oss väldigt tidigt oxå, men det beror ju på att kim började jobba klockan 4.30 i morse, och jag skulle börjat kl 8 men fick sms om att öppna en timme senare , så här sitter jag nu och väntar på att klockan ska ticka iväg så ja kan bära iväg till jobbet..

Idag händer det nog inte så mkt heller, efter jobbet allltså.. Kim börjar ju sådär tidigt imrn med och ja med..

jag fasar för måndag dock.. då börjar jag 5.30.. kommer behöva gå o lägga mig typ 8 på söndagen..

Men sen är ja ledig onstorsfre :D:D wiiie.. då får ja lön oxå !

Snart äre dags att boka resa oxå, blir nog barcelona:) ska vara väldigt fint där !
Sen lite senare i sommar ska vi boka thailandsresan oxå :) om det nu blir thailand, annars blir det något annat (:

Me loves you Kim Sälmark. <3

Inga kommentarer: