onsdag 10 juni 2009

Ny klänning...

Vart på stan idag IGEN, är där varje dag nu för tiden.. suck.. När jag åkte ner dit så tänkte jag att jag ABSOLUT inte skulle ha någon klänning på mig iaf , eftersom det ska bli regn på fredag, men oj då.. hittade en väldans fin klänning på gina tricot :P

lixom har ju redan köpt en klänning som ja hade tänkt att ja skulle ha på studenten, men den är svart och har så mycket trams kring halsen så skulle inte gå att ha någon tröja över den om det skulle bli kallt, men det går med den nya =) och den är inte svart, men ska ha svarta "spets, blom leggings " till :)

Och massor av dom ja pratar med tänker inte ha klänning eller kjol för att det kommer bli kallt, men så mkt utomhus är man ju ändå inte, typ utpringet och kortegen och den vet ja inte äns om ja ska på , och lixom tänk på när ni ska gå på ut en fre/lör, då tar ni ju på er jätte lite kläder, och då är det ändå natt och kallt !

+ att alla studenter kommer ju ha klänning så man kommer nog inte se så frusen ut (:

Sen på fre kvällen ska ja o hilla fira anna iaf :) det ska bli roligt, var och kollade i hennes nya lya här om dagen oxå och den var jätte fin (:

snart ska ja iväg o jobba oxå, på min LEDIGA DAG. men det gör inte så mkt , pengarna rullar in som dom ska..

//IDAhoen

Inga kommentarer: