måndag 29 juni 2009

Ja måste väl vara dum helt enkelt.

Ja igår hade jag pisstråkigt innan jobbet, dock hade jag pisstråkigt på jobbet oxå, fick stå o jobba i ca 30graders värme, (ac fungerar inte riktigt som den ska) så ja höll på o dö ett antal ggr.
Hilla kom o hälsade på iaf, och förvånad vart ju jag eftersom hon inte hade hört av sig om att hon äns var i nyöping, hon hade tydligen sovit hos anna, och dom hade åkt o badat igår.. O ingen frågade mig, inte ens ett litet sms hade ja fått :/ börjar seriöst tro att ja måste vara den mest tråkiga människa att umgås med, eftersom mina kompisar inte längre vill göra nått med mig .. aja..

Idag är ja ledig iaf. Ska cykla hem till mamma om en stund, anledningen till det är att jag ska få lite motion , sol och träffa mamma o lillebror. sen ska ja nog ner på stan o kolla lite en sväng.. äta lunch, själv antar ja.

Hej

Inga kommentarer: