fredag 5 juni 2009

väntan

Jag tror seriöst att när man väntar på ngt så händer det inte, typ om man väntar ett samtal från ngn, så man sitter och tittar på mobilen hela tiden, ( tro mig har gjort det) då ringder det ALDRIG, och nu sitter jag och loggar in på min internetbank hela tiden för att ja väntar på mina skattepengar, dom hade redan kommit vid den här tiden förra året :( suck..

Idag ska jag jobba igen, 13-20.15 !

Igår städade jag lite och var o handla, var på MAX en stund oxå , skulle ge anna henns inflyttningspresent , stod där ett tag men hon såg så upptagen ut så ja gick igen, och då undrar ni varför ja skulle ge hennes inflyttningspresent på hennes jobb? Jo för att den måste ges SNART och ja kommer antagligen inte träffa henne förrens på onsdag, och då kan det vara försent.:/ Jaja..

Funderar på hur man gör när man ska byta jobb:S Ja är ju lixom fast anställd, och trivs jätte bra på mitt jobb, men är rädd för att fastna där, jobba där tills ja är 65 lixom ? hmm.. Känns lite som att man går bakom ryggen på dom om man söker andra jobb samtidigt som man jobbar där ?:S hmm.. kom gärna med förslag..

Inga kommentarer: