måndag 22 juni 2009

Jobbat / Glass / Tvbäänk

Så Sjuukt jobbigt att gå upp i morse, klockan 4 ! somnade runt 00, och vaknade igen runt 02 osv.. ( alltså jag jobbade, därför jag gick upp så tidigt. !
Sen kom sofie och bytte av mig och det var väldigt varmt ute =) hih.

Kom hem till äshis, bytte om och sen gick vi ner på stan och åt lunch och tittade lite på kläder (: <3 .

Sen ringde räkan och vi bestämmde att vi skulle träffas, Han o Johanna kom till vår gräsmatta utanför och vi satt där medans dom åt mc mat. sen åkte vi ner till hamnen och åt glass, kolla lite på båtar och sen skjutsade dom hem oss.

När vi kom hem började jag titta i reklamen och såg ett erbjudande på en väldans fin tvbänk , så ja sa till kim att nu åker vi och tittar på den här, och det gjorde vi,! och köpte den! så himla fin :) Så åkte vi till elgiganten och köpte tvantenn grejjs så nu ska vi koppla in våran gamla tv i sovrummet ! YEY :) hih..

Btw så har jag blivit besatt av schack på datorn. haha Vann faktiskt här om dan!

Nej nu börjar jag blir riktigt trött, snart vart vaken i 24 h !

Oao.. //idahoen

Inga kommentarer: