lördag 13 juni 2009

Student.

Igår var det student, Var först på Kims kusin Marcus student, i bryngan, det var trevligt.. kännde mig lite stresad bara över att hinna till bellas oxå, men runt 8 så skjutsade camilla mig o anna dit, där vare party må ja säga, dom stod o dansade i köket som galningar haha, snackade lite med dom, sen vare dags att åka vidare, hem till Anna, där hade jag väldigt roligt måste ja säga, vi drack ännu mer vin och pratade lite granna, sen fick ja ett samtal som fick mig att vilja gå ner till hamnen , men väl nere i hamnen kände jag att jag var tvungen att dra till stan, hilla följde med mig, vi gick till en av kims jobbarkompisar (Där kim var) hälsade på dom och sen gick vi hem till hanna, vi skulle kolla lite på film, men ja började må väldigt illa av vinet så ja gick hem o sov, en liten stund iaf, kim ringde efter någon timme och jag cyklade o mötte honom vid viadukten, sen hjälpte jag honom lite, han mådde inte så bra.

Det var min fredag det. väldans roligt till typ 23, sen gickd et bara åt helvete.

Tack alla som förgyllde min kväll iaf. och grattis till studenten Bella o Marcus!

Idag mår ja innnnge bra.. förstår itne varför man dricker, man mår ju så jävla dåligt sen. hmm... avskaffa spriten? Ja tack, jag röstar för.

snart ska vi väl åka o handla med kims pappa.

Casper , han är fin iaf <3

Inga kommentarer: