söndag 23 november 2008

..........

Suck.. Hade gått upp reativt tidigt idag för att jag skulle gå på stan med Camilla, men så ringde hon för 5 min sen och sa att hon skulle åka till sin pojkbvän istället... Jaja, bara och hoppa i mjukisbyxorna igen då..............
Vet lixom inte vem man kan ringa annars hlr, är så trött på att ringa och tjata på alla nuförtiden, dom ringer ju aldrig till mig.
Ända gg mina " vänner " ringer är om dom inte har ngn att gå ut på krogen med, men lixom hey, hur mkt umgås man där då?:S Varför vill ingen umgås med mig som förut? Ta en fika, Kolla nån film , bara snacka skit??? Jag vet att jag jobbar rätt mkt, men jag jobbar INTE 24/7, även om det kan kännas så ibland.
Och stackars kim då, får lyssna på mitt gnäll om mina vänner.. men han lyssnar iaf <3

Nej usch, vad ska man hitta på ? man villl ju inte gärna gå ner på stan själv? Dock har jag gjort det ett antal ggr, men nu är det umgänget jag är ute efter inte affärer..

AJA.. WHATEVER....

Hejdå.

Inga kommentarer: