torsdag 20 november 2008

Jobbvecka!

Har precis lagat mat, currygryta med ris, denna gg vart riset riktigt bra! hehe.

När jag inte sitter här, utan gör ngt helt annat brukar det ständigt ränna saker i huvudet på mig som jag tänker dela med mig här i bloggen, men när jag väl sitter här så står det helt still, och får inte fram det jag vill ha sagt lixom.. störande ? JA.

Ledig i helgen, trevligt trevligt.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på bara, Brorsan har konstert så kanske ska gå och titta på honom på lördag, annars tänkte jag väl dra ner till stan ngn gång i helgen med.

Snart äre jul!!!!!!!!!! det tycker ja om, mycket! så mysigt med granen och hela tjaffset :) Måste bara införskaffa lite skít till lägenheten .

Take Care / Idahoen

1 kommentar:

Milla sa...

hehe ja du ibland får man ide torka men sen när man är borta ja då kommer alla ideerna men det är bara försöka komma i håg dom annars får man hitta på nåt iaf.

men om jag inte är upptagen på lördag kanske jag gör dig sällskap på stan om jag får eller på söndag.
kram kram