lördag 15 november 2008

Lördag

Idag har mamma vart här på besök , hälsa på Casper och gav mig lite kokböcker.!
Hon tyckte han var liten fortf, men enligt mig är han en bjässe:)

Snart ska ja o kim iväg och hitta en liten presnt till räkan, och kolla om ja hittar ngra skor, sen ska vi hem och slå in presenten och sen ska vi iväg klockan 18.00 och spela Lazer dome, nice! och efter det blir det hem till räkan och äta lite mat och tårta och parta lite, sen får vi se hur länge ja och kim kan stanna innan vi måste hem till Casper igen, och jag jobbar ju faktiskt imrn. Duuh.

Igår höll jag på att bryta ihop för att jag inte fick ngn ben&jerrys glass. har lite hormonsvängningar så jag var helt seriöst förbannad över det, stackars kim åkte till 3 ställen och letade efter glassen till mig, men jag var lika förbannad iaf för att jag inte fick ngn. heh. sry hun<3

Snart äre ullared,bara 2veckor och 3 dagar kvar:) och bara 6 dagar kvar till lönespec!!!!!!!!!!!!

Oao Take Care//idahoen

Inga kommentarer: