söndag 30 november 2008

nu tändes första ljuset

efter en lite knasig helg så var det första advent idag , jag och kim åt för en ggs skull frukost samtidigt ! och oj vad sugen jag var på att tända första ljuset och ha mysigt . MEN NEJ DÅ! ingen jävla tändre ngnstans! så vi fick sitta där och låssas som att ljuset var tänt, haha. ( nu är det tänt på rikigt, köpte en tändare på jobbet ) :) .



På Tisdag blire ullared ! hih fan va ja tjatar om det men jag är så sugen:) inte bara på att åka just dit men på att komma iväg på en liten resa, dock ska det snöa. mindre bra när man ska åka buss långt.. JAJA 05.30 btw Camilla ska vi åka ifrån nyk bstn :)

Juste, var och fira F&S igår, det var jätte mysigt , inte för att dom var delaktiga så länge men vi satt och kolla på massa kort från när kim (och camilla ;) ) var små, hih.. och gunnar satt och berättade massa roliga historier som vanligt . hih.

Casper ligger här den sötnosen, han ska kastreras den 8onde dec, då ska jag passa på att julstäda ..tvätta fönstren osv .!

Nu ska jag nog gå och umgås med pojken min.

Have a nice first advent ! haha.
/idahoen

1 kommentar:

Milla sa...

Ja vi ska åka från nyköpings busstation inte tänker jag ju åka till norrköping och kliva på iaf.....
ses i morgon alldeles för tidigt men vi får nog en kul dag så får vara vvärt att gå upp tidigt då