måndag 24 november 2008

Stan

Idag har jag lodat omkring på stan, var ganska skönt att gå själv :) Köpte en foundation och ett tillbehör till en av kimsjulklappar ;) sen postade jag min ansökan till a-kassan , skönt att få det gjort !

Haha och sen så tänkte jag bara springa in på banken en snabbis för att höra om dom kunde öppna ett sparkonto till mig, men ojoj vad vi diskuterade saker där, fick lära mig massa nya saker om fonder och shit, inte visste väl jag att man skulle passa på att köpa fonder / aktier nu när det är finanskris ?!? För då tjäna man mycker mer och bla bla bla... men ngt sparkonto öppnades inte, jag bokade tid för ett möte för han tyckte vi hade mkt att diskutera . haha.. Så om någon vecka ska jag dit igen och diskutera min framtid ! :)
och btw, så höll han på att smälla av när jag börja prata om pensions sparande .. haha. inte vet väl jag när man ska börja med det!

Nu sitter jag hemma och kollar på snön som faller ner, undrar om kim ska behöva ploga när han kommer hem.. har iaf köpt lite köttfärs så vi kan äta tacos !:) Mums.

Läntar till Julafton , bara 24dagar kvar!!!! Längtar ännu mer till jag köpt mitt julpynt och granen är klädd , det är så vackert med en lysande gran och adventsljustakar i fönstren :)

Om 1vecka och 1dag blire Ullareeeeeed !!!!!

Oao // Mrs Sälmark.

Inga kommentarer: