torsdag 27 november 2008

stooorm

Jobbat idag, första gg efter 5 dagars vila:) Det var lite roligt att komma tillbaka faktiskt.! Fick mitt december schema, det var väl inte lika roligt, jobbar lixom 20 dagar.. Buut, it pays off.

När jag skulle cykla hem för en stund sen så blåste det riktig storm... lite roligt tycker jag , men inte när man cyklar motvind:(
Kim jobbar till 01, det suger.. har jag ju bara lille kippen och leka med juh, och han försöker bara tjuva min mat.
Finnaly har 1847 snuset kommit in i butiken igen .! Inte för att det är godare än ngt annat snus , men det är en sån fin dosa !

Var på stan med Annapanna igår, kollade lite skit, köpte presenter till mina " svärbröder" eller vad det kan tänkas heta :) , så fikade vi oxå. Och oj vad det kliade i fingrarna när jag såg alla fina saker, men har lovar både migsjälv och camilla att vänta med shoppadet tills EFTER ullared:) vilket btw är om 5 dagar!!!!!!!!! hih.

Imorn ska jag jobba, sen ska jag hem till camilla och hänga lite med henne sen blire hem och sova....... börjar 8 på lördagen.! Sucks.

Hare bra era nötter, och God Jul på er.
//idahoen

2 kommentarer:

Milla sa...

hmm svärbröder var nog ett nytt ord för mig tror jag men eftersom ens pojkväns syster blir svägerska så blir väll bror svåger vad det nu blir när det är fler ja det är en bra fråga hehe

Ghostkitty sa...

hoppas du får de kul i ullared (: