torsdag 13 november 2008

Trött

Vaknade relativt tidigt idag, hade tänkt att ta mig ut till gumsbacken och kolla lite, men nu börjar det bli försent. och inte så roligt att springa runt där själv hlr.. Jaja, får plocka lite innan jobbet ist.
Det är såå tråkigt att kim börjar jobba så tidigt, redan 05.30, efter han har åkt kan jag inte riktigt sova ordentligt, och nästa vecka börjar jag 05.30 2 dagar!! gaah, hur ska jag klara det? Jag som alltid börjar klockan 13 annars. ojojoj.. Har väl inte mkt att berätta egentligen, fick besök av en jävla idiot om man får säga så igår på jobbet, hade hon sagt ngnting drygt hade jag fan smällt till henne, inte sett henne på ett tag så många känslor och agritioner kom tillbaka. usch.

Åkte och handla igår när jag kom hem från jobbet, lite trött på att folk inte tror att jag kan laga mat. Men upp till bevis så köpte ja massa lite svårare rätter jag tänkte laga, och så åt i rislåda igår, den vart ok, hade inte samma ris som vanligt utan fick låna av grannen så det var lite svårkokt måste jag erkänna.

Jaja.. annars då? Måste färga håret snart igen..............


Veckoschema:

Tors: jobba......13-2015
Fre: Jóbbba....13-2015
Lör: LEDIG, Fira räkan och mysdag
Sön: jobba....14.30-2015



Take Care / Mrs Sälmark.

1 kommentar:

Milla sa...

Ja jätte roligt, Haha ja allt ris är ju inte likadant det är ju sant vissa sorter är bättre. Vad roligt att du börjat använda din blogg lite nu så man har lite att läsa och kommentera :-) hoppas du hade kul på jobbet i kväll.