måndag 17 november 2008

Helgen + Måndag

I lördags var vi ute och firade räkan, först blev det Lazer dome, det var fan roligt, men det känns fortf i låren, haha. Sen efter det vart det middag på Rhodos och sen hem och duscha, efter det vidare till räkan på förfest, och sen ut på O´learys . Var en trevlig och underhållande kväll.!
Grattis igen Robin!

På söndagen var det dags att gå upp på fm, för att pallara sig till jobbet, inte roligt med den träningsverken:P . men tiden gick och innan jag visste ordet av så var det dags att stänga.

Imorse när jag ligger och sussar på min lediga dag, ringer en av mina chefer och frågar om ja inte kan komma och jobba till 13, självklart sa jag.. snäll som jag är! Så vart och jobbat idag igen... och nu väntar 4 långa dar till på jobbet, det värsta är att jag börjar 05.30 imrn bitti och kom nyss hem , har bara hunnit äta..:/ Ajaj.. typ bara jobbar morgon 1gg sen ja börja så jag kommer vara död!!!!!!!!!!! Så om ni skulle ha vägarna förbi imrn och ser en zombi bakom kassan så äre bara lilla jag.

Nej du, nu måste jag faktiskt sova snart, bara lite 2½ men först med Älskling.<3

Take Care / I.S

Inga kommentarer: