fredag 14 november 2008

Min kära lilla osthyvel

HAHA.. Min nya osthyvel är bättre än alla andra! Där fick ni som sa att den skulle vara skit bara för att den är gjord av plast!

Nyss när jag låg i sängen och myste med katten så ringer det på min telefon, och på displayen visar det ett nummer jag inte har, och när jag svarar mitt vanliga " Hej det är Ida" Så äre någon jävla brud som skriker " HAAALOJJJJ" Ja ba "ehm hej? " Då lägger idioten på ? Nödväntigt samtal va?:S

Imorgon är jag ledig, sköönt.. synd att man jobbar på söndag dock.

Åh. vad jag längtar till Ullared. hihi...så kul att åka på roadtrip ! :) 2veckor och 4 dagar kvar idag !HIHI..

Allt för denna gg. Take Care / Idahoen

1 kommentar:

Milla sa...

Jo det kommer bli jätte kl men som det låter på dig med allt vi ska hinna med så får vi väll åka med den där bussen dit och sen åka med nästa bussresa hem när nu den kan gå men ja förhoppningsvis går det nån några dagar senare om man har tur.