söndag 13 juni 2010

En oväntad vänding!

jag skrev ju igår när jag precis kommit hem från krogen.. och ni tror väl att efter det så sov jag... Det gjorde jag till en början, innan jag började undra vart fan kim tagit vägen.. ringde och ringde utan något svar.. dock ringde han mig halv 7 på morgonen då han och David kom traskandes ute på gruset, han sa att david skulle sova hos oss.. fick lite panik eftersom lägenheten ser ut som ett bombnedslag och jag låg i sängen.. de kom in iaf och pratade, pratade och pratade (med mig som vägrade gå ur sängen) Jag trodde jag skulle slå ihjäl dom där ett tag.. tillslut somnade de iaf.. och ja med, sov i typ en timme ! innan jag vaknade av att det var typ 40gr varmt i sovrummet.. gick upp och duschade kallt! gick o la mig en stund igen, vaknade typ 2 timmar senare då ja inte kunnde sova längre.. hörde att david började vakna så väckte kim och så gick vi upp.. Satt och pratade om gårdagen och om hur vi skulle ta oss till olika platser under dagen utan bil.. Vi löste det genom att ringa svärföräldrarna som fick skjutsa ut david till jobbet och mig och kim hem till dom..

Har precis kommit hem därifrån.. vi har ätit och sovit lite där.. kollat på tv osv..

Nu tänkte jag springa ner till hanna och långa ps.ilove.u av henne, kan vara den bästa filmen någonsin!!

Have a nice day!

Inga kommentarer: