lördag 12 juni 2010

Partey night.....

Partynighten började hos Anna :) Sabina o jollan var där med, vi åt underbar mat och en ännu underabarare tårta! dregglar bara jag tänker på den!
Jag och Anna var de ända som drack, men de gjorde inget supertrevligt ändå! :) hih..
Vid kvart i 23 kom sabinas kille och hämtade oss och släppte av mig o A på krogen, vi stötte på en gammal klasskompis som vi snackade lite med, och som väntade på ännu en klasskompis. Dom hängde med oss till tellus.. Där Fadde i vanlig ordning stod vakt. Jag hade inte balle nog att gå fram och säga "hej kommer du ihåg mig" så vi ställde oss i den vanliga kön, och precis när jag blivit insläppt så hälsar Fadde på mig, när jag precis betalt entren så kommer han fram igen och säger att han äntligen kopplat vem jag var.. haha.. ser faktiskt rätt annorlunda ut privatklädd. han sa att ja skulle kommit fram till honom direkt så hade vi sluppit stått i kö och sluppit beta inträde, jag sa att det inte gjorde något sen gick vi in ^^
Där inne var det rätt lugnt till en början sen vart det rätt mycket folk, dock inte så "roligt" folk... men men , vi hade trevligt ändå, träffade yttligare några gamla klass kompisar osv.. vid 02.50 hämtade vi ut jackorna och jag sa adjö till anna o co, och började min vandrig hemåt.. Försökte få tag i kim, fick tag i honom när ja typ hade 5 min kvar att gå, han var på efterfest på skeppsbron..
Så nu sitter jag här hemma och känner huvudvärken smyga sig fram.. kim är inte hemme heller ännu.. men han kommer väl senare gissar jag.

Tack iaf alla inblandade för den här kvällen!

Nu tar jag två alvedon och går o lägger mig. GO NATT!

Inga kommentarer: