tisdag 29 juni 2010

Utlandet

Sitter och tittar på utlandsresor, som alltid. haha.. vill verkligen åka iväg i höst eller så.. älskar att resa.. men det är så svårt att bestämma när och vart.. Egypten har ju alltid varit ett önskat resemål.. jaja får klura på det, har ju andra saker planerade som också kostar väääääldigt mycket pengar, så får se hur det blir..

Igår jobbade jag..

Idag sitter jag med spänning och väntar på ett samtal/sms från Sanniehjärtat... !!

Förhoppningsvis får jag mitt schema idag så jag kan börja planera juli...

Vill ha nya klääääder.. har massor, men inga fina :( jag köper alltid kläder som inte riktigt passar mig.. såg på "georgia rule" här om dagen, den med lindsay Lohan i, hon hade jätte fina kläder hela filmen.. men hittar aldrig några sådana.. irriterande as hell..

Skulle behöva städa lite, kanske ska göra det nu innan jag tar min lille promenad bort till jobbet...

Hejhopp

Inga kommentarer: