måndag 7 juni 2010

Huvudvärk..............................

Vaknade idag vid 10.30, gick upp och slurpade i mig lite yoghurt, sen bytte jag om och cyklade ner på stan.. min tanke var att köpa massa grejer, sommarkläder, kläder till på lördag, ny by, bikini och bla bla bla, men hade så inihelvete ont i huvudet så jag gick bara snabbt igenom affärerna och det ända jag handlade som stod på "listan" var sidenband och klister till askarna, dom fördömda askarna har tagit över mitt liv .. Haha nejdå, ska försöka göra dom sista 90st idag. har bara ett liiitet probs.. dom hade bara 3 rullar sidenband kvar i affären, så jag har bara sidenband till 90 askar! behöver minst 97st.. damnit.. ja sa till dom att beställa fort som fan iaf..

Iallafall, när jag skulle gå mot cykeln så kännde jag en doft, jag kunde inte placera den.. vad var det? Det luktade ljuvligt! sommar, och den fick mig att le, jag insåg snart var det var.. JORDGUBBAR! hih så jag köpte ett paket hem till frukosten..oboy vad gott det var :)

Jaha på lördag blire parteey , kul! bara inget att ha på mig, men ledig i morgon med så får väl ta mig ner på stan då.. måste färga håret snart med......

Nej nu ska jag ta lite alvedon och börja pyssla med mina askar. lovar att det kommer bilder sen när det är färdigt.

Oao. //idahoen

Inga kommentarer: