söndag 27 juni 2010

Hatar när jag uppdaterar för sällan...

...För då kommer jag aldrig ihåg vad jag gjort...jag ska göra mitt bästa..

Onsdagen, Åkte Jag Anna och Kim till Parken Zoo!! wiie, Det var jättekul! Lite pinsamt att anna kunde "låten"och vart allting låg haha! Nejdå, det var bra Anna! Vi kom iväg lite sent, men det gjorde inget, vi hann med det vi skulle ändå, tyvärr var nöjesparken stängd.. men spelade inte så stor roll för då hade jag sprungit genom djurparken.. moahha.. Vi kollade bla på när tigrarna fick mat, och min man var en av de män som fick gå fram och hålla emot när tigrarna försökte ta sin mat som satt bunden i ett rep ! hih.. Vi åt mat och busade. Anna var ledsen för att hennes flodhäst inte fanns där den skulle men annars så var allt ok! hi.. Tack Annaho för att du följde med ! <3

Torsdagen Åkte jag med bellabus till norrköping, även vi kom iväg lite sent pga mig.. Förlåt för det, men vi hann väl det mesta vi med :) Jag köpte dock mest badkläder, och lite kläder till kim! Åt asgod glass också! Fick även smaka bellas citronsorbe, jag som egentligen hatar sorbe! Men den var förjävla god!:) Tack snälla bella för att du följde med även fast jag krånglade!<3

Fredag. Midsommar. No comment.

Lördag: Gick på promenad med kim, åkte och handlade, åt jordgubbar och sen iväg till svärta, väl där kom vi på att vi ville dricka lite alkohol, så kim fick dricka under maten och sen tog jag med mig simon in till stan och hämtade casper, när jag kom tillbaka fick även jag dricka! Mysig kväll må ja säga:) Somnade någon gg vid 2 tror ja..

Söndag: Solat, solat solat... Har ju inte hunnit med det så mycket under min semester , men idag gjorde jag det iaf :)
Kom hem vid 16, lagat mat och ätit.. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli lite mer så att ja och kim kan kasta oss på cyklarna och åka ner till bion ! Japp vi ska på bio med Sanniehjärtat och Addemannen! <3 KULIGT!

På tisdag får jag förhoppningsvis domen om jag haft rätt eller fel!:) Oavsett så blir det roligt att veta, ( haha om jag nu får veta ) ;D

Ledig onsdag igen!

LÅngt blev det, men hoppas du njöt av läsningen. Hejhoppgummisnopp!

//idahoen

Inga kommentarer: