onsdag 16 juni 2010

Sool

Soligt idag! varmt och blåser precis lagom.. Jag tog en tripp ner på stan kollade lite sen gick jag hem till Sannie och våldgästa henne lite , vart bjuden på en väldans god köttfärsås:) Lekte lite med Bob och sen var det dags att gå hem igen, stackarn skulle ju jobba idag.. Gick och mötte Ewa på stan och fick en skjorta av henne:) Sen fick ja skjuts hem också ^^ jag har skoskav okej??

Nu sitter jag och väntar på att Mamma, mammasmorbor och mammasmorbrorsfru ska komma hem till mig och dricka kaffe.

Snart åker vi, inte många timmar kvar. blir nerväs att jag ska glömma massor....

Kim är på utbildning idag, ja jag vet vad ni tänker, han har ju semester!!!!!!! Men måste man så måste man....... What a man´s got do a man´s got do do.. simply as that.. nej ja är inte BITTER..

Nehepp.. ska väl städa i ordning lite nu då..

Hejhopp

Inga kommentarer: