söndag 13 juni 2010

P.S I love You

Tittat på den ikväll.. Den är den absolut i världsklass bästa filmen ever! Grinat mig igenom hela filmen.. Den får ju än att verkligen tänka till. Håll era kära nära, en dag finns de inte kvar. Det hugger ju verkligen i hjärtat när man tänker på det.

Och Gerald Buttler gör rollen helt otrolig! Han är en underbar skådespelare, hans karakaktär blir 100% trovärdig, settet han ser på "holly" är verkligen underbart! Hans blick får än att rysa.

Han har fan kommit upp i deppklassen! Rollen i The ugly truth var också helt gudomlig. Så akta dig deppan, här kommer Gerald och tar över din roll som världens bästa skådespelare ..

Ne, nu ska jag gå och lägga mig och fundera på hur lycklig jag egentligen är, Med den mest underbara pojkvän , vänner familj och så vidare. <3

Btw så ska jag fan börja prata engelska hela tiden, älskar engelska, spec britt och irish :)

//idahoen

Inga kommentarer: