tisdag 22 juni 2010

Snygging!

MOahha.. Idag har jag vart en Snygging;D Har vart ute och cyklat med Kim, Vi åkte ner på stan och åt lite, sen vidare till hamnen där pappa satt, så han följde med oss och åt glass, sen vidare till gästbåtshamnen, sen tillbaka till stan och sen hem. Cyklat mycket dvs, och vad hade jag på mig? jo min nya vita sex and the city klänning :) som är sjuuuuk uringad. haha.. När kim kom ut från sjukgymnasten höll han på att tappa hakan. :) Jag tyckte det var rätt roligt när folk vände sig en extra gg . haha.. slut or what. Nej, men det är faktiskt fint med uringat, sålänge man inte var värsta pushup också, då blir det för mycket, tråkigt bara att vi med större bröst får sånna onda blickar om man råkar visa lite hud, när "plankor" kan gå med uringning ner till naveln utan att någon bryr sig.. Bilder kommer senare :)

Nu är jag hemmma iaf, ska snart ta ut casper en stund ..

Sen ska vi äta mat med "rara" (HAHA) Sanniehjärtat och Addemannen! :) <3 Ska bli mys! hoppas ja får mysa lite med BoB också !

Imorgon blkire ju som sagt Parken Zoo! Anna är på ! yeey, evetuellt också pontus! Hoppas bara inte det blir stekhett, för då får man ont i öronen ;D

En bra dag so far. !

Hörs later..

Inga kommentarer: