torsdag 3 juni 2010

Vallarna, Hamnen bio och svärta

Igår ringde Johanna och Pontus mig och frågade om ja inte skulle följa med till vallarna ett tag. Så det gjorde jag, vi pratade och hade mysigt. varmt som satan var det bara, så jag bjöd dom på glass i hamnen efter det.
När vi kom hem så städade jag.. lite iaf.. rund halv 7 snåret hoppade jag och kim på cykeln och åkte iväg till citygrillen och åt lite mat, vi satt ute och åt, det var väldigt mysigt.
efter vi blivit mätta i magen så drog vi iväg till jobbet för att hjälpa sannie att stänga så vi skulle komma i tid till bion :P (och för att hon är ganska så jätte gravid och inte bra för henne att stressa och lyfta tungt) . Vi kom fram vid bion lite tidigt så Sannie och Adde åt på kebab house först.

Bion var bra tycker jag, dock lite irriterad på att det inte är riktigt samma story som man är van vid, men det här skulle ju utspela sig innan han blev "robin hood" .

så den får iiii av 5 i . :)

Idag väckte kim mig och tjatade att vi skulle åka ut till svärta och hämta hans sommardäck , så det gjorde vi.. varmt idag med. Hängde lite med Ewa och Loke.

Nu är jag hungrig. och snart har jag S E M E S T E R !! :)

//IDAHOEN

Inga kommentarer: